fredag den 26. juli 2013

Materia(listen) tager over

Jeg er sprunget ud i at lave en lille collage over nogle fine, "I like, I want"-ting. Ting som er på min must buyes liste. Dem har jeg mange af for tiden. Denne form for liste-making er et nødvendigt onde, da jeg ellers kommmer til at spendere alle mine ikke-eksisterende moneys (læs: dumme kassekredit) inden min sista-vacation til Barcelona. Og det går jo ikke, for de har den bedste ZARA forretning dér, og der regner jeg med at blive sat af i en 6-timers tid mens Maja spiser lækker gelato. Hun er ikke helt lige så meget oppe og ringe over shopping i storby, og jeg forstår det IKKE.

Så derfor denne lille collage. Jeg er især vild med kjolen fra Ganni. Tror du, at den kunne gå til forestående bryllup i august som kjole nr. 1? Den er da kirke-apropriote.

/Mia



Stuff I want (and need)

Jeg elsker btw din pik-tegning. Simpel og genial.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar