tirsdag den 16. juli 2013

Felix Smiths hår

Ja, du har så ganske ret. Livet skal nydes med og uden kaos. Jeg følte især, at Frida fra Winnie Who i programmet var just a tat too much. Måske hun ikke skulle spendere sin tid på, at være rædselslagen over et fremtidigt liv, hun foriøvrigt selv vælger. Hun er nået til et sted i sit liv (ganske givet i takt med at hun er blevet ældre på dage og antallet af lovebuddies i den lille sorte er steget, who knows), hvor hun føler et behov for, at distancere sig til de knejter hun vælger, at føjte rundt med, ved at kalde dem for "ham den 20-årige". Selv føler jeg, at jeg nu også er nået dertil i livet, hvor det er en smule fyfy, at savle over netop ham den 20-årige. Noller siger jeg bare!

Og hov. Barsel kan vist ikke bruges som undskyldning for min overdrevne serie-konsumering. Men måske en 3 måneders sommerferie kan? Apropos serier og gossip-news, så er Finn Hudson fra Glee død. Det er tragisk, og nu bliver der ikke nogen Finnchel i serien. Ja, det er sørgeligt, og du aner ikke, hvad jeg taler om, for du ser ikke Glee.

Det blev til en masse mundlort om tv. Så for lige at vende tilbage til denne blogs ypperligste omdrejningspunkt, kaffen, vil jeg fluks fortælle, at Felix Smith (som jeg btw ADORE. Han alene kunne tjene til et udemærket tema til denne online korrespondance. Den bliver muligvis samlet op på et senere tidspunkt.)tager på tur med Baresso Coffee til optagelser imorgen. Det bliver helt sikkert et program, der er værd at se.

Det her indlæg virkede måske en smule rodet, men ved du hvad, der er rodet? Felix Smiths hår!

/ Mia



Felix Smiths hår
Felix Smiths hår 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar