lørdag den 3. august 2013

Mis og mus imellem



Hej kone.

Man skriver en besked, man vil være lidt sød, så man skriver 'Hej mus'.

Man er altså sød, hvis man er en mus.

På min mobil sidder bogstavet 'i' ved siden af u'et. I dag kom jeg så til at trykke på det i stedet, da jeg ville sende en sød besked til min kæreste. Så stod der 'Hej mis'. 
Overvej lige, hvor seksuelt på den upassende måde det lyder at skrive det, og særligt da til en fyr.
'Hej mis' - måske lesbiske skriver det til hinanden? 

Nå, men jeg kom så bare lige til at tænke på, hvor mærkeligt det egentlig er, at det forholder sig sådan i cyberspace. For i virkeligheden er katte sgu da søde? Og mus er jo egentlig lidt ulækre. 

Det bryder jeg så min hjerne med i dag. Og jeg kommer ingen steder med det, for jeg har tømmermænd efter en helt fantastisk tropenat, jeg tilbragte til Grimfest med The Floor Is Made of Lava og litervis af White Russians.

/Katrine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar