fredag den 16. august 2013

Island spiller magiske toner ud.

Jeg er forelsket! ... I en 20-årig gut fra landet med varme kilder og tøltende heste. Han hedder Ásgeir Trausti, og i tirsdags fyldte han Voxhall op med betagende melankoli og puslende fingerspil.

Det var kærlighed ved første blik. Faktisk vidste jeg end ikke, at jeg skulle se ham optræde, da det sorte stempel ramte min hånd, og jeg med en fadøl i hånden trissede ind på byens bedste koncertlocation sammen med Anders og et par af hans venner.

Vi var kommet for at høre Of Monsters and Men, og først da Ásgeir trådte ind på scenen, gik det op for os, at de islandske venner havde medbragt opvarmning.

Jeg kan bare sige: lyt til det!


... Og så er han tilmed lækker.

Of Monsters and Men var iøvrigt også en fest :-)


/Katrine.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar