søndag den 18. august 2013

Det virtuelle postkort

Jeg er den dårligste kone, at du ved det. For jeg glemte,at sende dig et tacky, rødt og blåt - go Barca - postkort nede fra varmen. Men du befinder dig jo også i Lortebyen, og der er garanteret ingen husnumre alligevel. Det bruger jeg i hvert fald som undskyldning for manglende afsending af lille stykke pap med hilsen på. Jeg er ellers all about post-a-letter-konceptet. Men så var det, at jeg tænkte, at et virtuelt postkort kunne gøre det hele i orden igen. Så her er det.

"Kære kone 

Min ferie startede traditionen tro ud med en del planlægning. Maja gav mig lov, så det er ok. Vi kom godt herned, og naturmedicinen virkede som den skulle ved takeoff. Lillesøs var god til at holde i hånd. 

Igår spiste vi fantastisk lækker mad på den Olympiske Havn, og indtagelsen af kølig rosévin ville ingen ende tage. I dag har vi lidt tømmermænd. De tror allesammen, at Maja er den ældste, men gæt hvem der klarede sine tømmermænd bedst - moi. Vi har også ligget ved hotellets pool, ved stranden og så har vi spist utrolig meget mad og gelato. 

Jeg glæder mig til at komme hjem til dig (og Elle). 

Kys, mys og cervesas fra Mia"

/Mia


Mig der danser, fordi der er så lækkert!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar