søndag den 4. august 2013

Kun lidt stalker

Så var det, jeg tog mig selv i at sniffe til fremmede mennesker. Ikke på den diskrete "uhh vinden blæser min vej, og søde sommerpigers duft inhaleres tilfældigt og lækkert". Nej! På den der lidt stalker-agtige måde, hvor jeg på grænseoverskridende og invaderende vis forfølger mennesker, både mænd og kvinder, i deres målretttede ferie-færden. Grunden til denne forfølgelse liegger i, at siden jeg flyttede ind hos søde rommie, har der været en simpelthen så dejlig duft i vores opgang. En duft jeg har kunne snuse mig frem til stammer fra 2. sal til højre hos et ægtepar i 40'erne. Og det er vel at mærke mandens duft. 

Her til aften skete der simpelthen det heldige, at jeg efter ualmindeligt mange timers strejfen i Magasins parfumeafdeling (som ofte dufter af kloark eller prut, hvilket kun har gjort processen mere langvarig), gik forbi en høj pige, som duftede af denne mystiske musk-agtige duft. Og jeg LØB EFTER hende. Hun kunne opklare dette tidskonsumerende mysterium, og jeg har lige så lige købt Molecule 02 fra Escentric Molecules - den lækreste unisex parfume, hvis duft kommer fra molekylernes effekt på huden. Genialt! Lige nu er jeg meget lykkelig, for den var på bud :)

/Mia


Nøj hvor jeg kommer til at dufte godt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar