onsdag den 28. august 2013

Et ældre indlæg

Hej kone

Så var det, jeg fandt mig selv hooke op med Mr. bryllupshunk til årets sommerbryllup. Mr. bryllupshunk viser sig, at være en overordentlig god gentleman. Foruden en skøn og meget ærlig følemand. Den bedste af slagsen, tror jeg.

Men noget er forkert. For jeg føler, at jeg er igang med desserten, mens jeg i virkeligheden i de sidste mange år, har glædet mig til hovedretten.

Mit liv som 24-årig føles for tiden som et ældre indlæg, hvor alle omrkring mig får de skønneste, små puslinger, bliver forlovet eller tilmed gift på bedste prinssessevis. Så hvad skal man gøre når man, som mig, er mellem to gode retter? Jeg har meldt mig til poledancing. 

Jeg glæder mig til vores kaffedate senere i dag, mysser <3

/ Mia



Tænk hvis jeg kunne komme til at hænge sådan på en tilfældig stang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar