onsdag den 9. oktober 2013

Genfunden balance

... mellem behov for familiestiftelse og perverst singleliv. Jeg synes, jeg bliver nødt til at kommentere dit indlæg om familieforøgelse. En forøgelse der inkluderede mig. Jeg blev glad og varm helt ind i hjertet (så meget, at jeg græd glædestårer under min forelæsning). 

Jeg sad mellem dig og din søsters mand til Elliots navngivningsfest på en bænk og et i pastelfarvet, overpyntet bord med kage og boller. Din og Anders familie lod mig være en del af jeres familiefest, som var det det mest naturlige i verden, og jeg var vild med det. Mest af alt fordi festen var en perfekt kombination af kage og kaffe, perverse udtalelser om, at Snøvsens næse jo i virkeligheden er en penis, rød sodavand og fødselssnak. Jeg følte mig så meget hjemme. 

I hverdagene får jeg, sammen med dig kone, udlevet mine voksne passioner - kaffe på alle Århus kaffebarer, Elle og andre børn jeg er moster til og andet fjolleri. I weekenderne, og grundet min singlestatus, står den ofte på vinaftenener og fuldskab. Og lige nu er det rigtig, rigtig fint. For der er netop tid til, at bruge 6 timer om dagen på, at læse blogs og se vampyr-serier på nettet - og det er lige præcis hvad, jeg bruger min tid på, når jeg er alene og single. Nogen ville kalde det trivielt, but I know better. For se lige her, hvem der er med i en vis vampyrserie? Mums filibaba.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar